به یاد دانشکده نفت آبادان








اول به یاد رستوران دانشکده نفت  آبادان !!

 
self






خوابگاه دانشکده

dormitory



به یاد بوارده





PETROLEUM UNIVERSITY



به یاد خاطرات‌‌ خوب دانشکده نفت آبادان

YAADE AYYAM


و به‌یاد‌ سایت اینترنت  دانشکده نفت آبادان


ABADAN'S COMPUTER SITE




نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 11:09 ق.ظ

حال کردم دمت گرم

[ بدون نام ] شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 08:27 ق.ظ

منم حال کردم دمت گرم منم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرممنم حال کردم دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد