پایان غیبت صغری

 سیامک مرادی
سلام به همه دوستان

بعد از چند وقت غیبت بالاخره یکی از دوستان ( محسن ) زحمت افتاده وبلاگمونو آپ گرید ( همون به روز رسانی خودمون) کرده
.
ماهام درسته یه خرده کم پیدا هستیم ولی هر وقت خبر خاصی بشه زودی عین کلاغ
 همه جا رو پر می کنیم و اینجام یکی از اون جاهاست
.

نمی دونم ملت کی ممکنه به اینجا سر بزنین
 ولی هر کدوم که اومدین یکی دو خط از خودتون بنویسین بدونیم زنده این
.

سوژه خنده هم که اگه چیزی پیدا بشه من یکی حسابی پایه فیلم و خنده هستم
 مخصوصا اگه خبری از کنگاور سیتی یا محورهای شرارتش باشه
---->
پایان سال بهترین نویسندگانو یه اردو بروورد ( تو نقشه می نویسن بروجرد) می بریم
.

برای همه دوستان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم
هر کدومم خواستین زن بگیرین خداییش خبرمون کنین بیایم بیفتیم
.
نبینم کسی بخواد زیر آبی بره
 چون همتون می دونین که فردوسیها غواصهای ماهری هستن
.
تا بعد.......

نظرات 3 + ارسال نظر
داود میری سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 11:12 ق.ظ http://ferdowsiha.blogsky.com/

سلام به همه بچه ها
ما که منتظر اعزامیم شما چه میکنید

حاجی چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 08:40 ب.ظ

salam man alan ba ali omadim coffi net badesham mikhaim berim pitza!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaye hamaton khali

م.خ شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام خوب هستید.من یکی ازبچه های put هستم برای همه دوستان آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم تعطیلات تابستونی به همه خوش بگذره خصوصا مدیران این وبلاگ بی محتوی
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد