By: Shaho 


نظرات 2 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:04 ب.ظ http://lostlove.persianblog.com



آقاا سلام..خدایــــــش بگم ؟؟؟ . خیلی بلاگ قشنگی دارین !!! ... ‌بار اول می آم این ورا من پرشینی هستم آخه .. ولی قول می دم بخونم آف لاین .. یه خواهش داشتم .. از برو بچه هاتون اگه کسی هستش که دیگه نمی نویسه بهش بگو من طلبهء بلاگشم هستم ... بابا مردم از بس دنباله یه بلاگ توی بلاگ سکای بودم و آخر اینا باز نکردن واسمون .. می شه یه سرچ واسم کنی .. اونجا داره دهنم صاف می شه .. ببخشید که خودمونی و برادرانه دارم حرف می زنماااا. خواستیم باهام راحت باشیم .. برم آفلاین بخونم بلاگتون رو .. دستت درد نکنه بهرحال .. قربان شما .. فعلآ

مریم دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام
وبلاگ قشنگی دارین ولی من که ازش سر درنیاوردم
به هر حال از آشنایی با شما و وبلاگتون خوشحال شدم
امیدوارم بچه های دانشگاه آزادم یه وبلاگ بسازن
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد