نیازمندیها!!

سلام به ملت قهرمان و شکم پرور فردوس
به یه هم خوونه ای باشخصیت و حرف گوش کن ترجیحا ... هرچه سریعتر نیازمندیم. متقاضیان رزومه خودشونو با 4 قطعه عکس از زوایای مختلف و رضایت نامه والدین به همراه فیش بانکی 4 میلیون تومان به منظور ودیعه خونه به شماره دانشجویی لیسانسم ارسال کنند.
دارن منو از خوابگاه میندازن بیرون آخه یکی نیست بگه درس تموم شده چرا خوابگاهو ازم می گیرید.
امین عکساتو دیدم بابا ایول دمت قیژ اگه یه وقت مشکلی چیزی داشتن منو بهشون معرفی کن اگه وقت داشتم رسیدگی می کنم

شاهو
نظرات 11 + ارسال نظر
مریم و آناهیتا و ستاره و سارا و نیوش سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:34 ق.ظ

ما 5 تا خیلی علاقه مندیم که با شما همخونه شیم ما حاضریم همه پول خونه رو خودمون بدیم واستون غذا هم می پزیم لباساتوونم می شوریم. خواهش می کنم قبول کنید.

امین سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:53 ب.ظ

شاهو
جیگرتو بخورم کجایی؟
الهی احمد فدات شه

علیرضا چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:26 ب.ظ http://ferdowsiha.blogsky.com

به محض جور شدن خونه و اسباب کشی جهت استقرار دوستان اطلاع بده. من به شخصه قول میدم که هیچ وقت تنهات نذارم . ضمنا مرسی بخاطر سیگار

صفدر شوفر چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام عزیزم!!عزیزم سلام!
من هم میخوام بیام!!اگه زحمتی نیست!!!
فقط باید یه ویلچر بخری!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سیا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:08 ب.ظ

میخوام برااات بمیرم
میخوام برات بمیرم
می مردم این روزو نمی دیدم بذرافکن تنها بمونه
خوابگاهو خراب میکنم رو سر اونی که بخواد بیرونت کنه

امین یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:37 ب.ظ

یه پیرزن تر و تمیز واست ردیف می کنم جیگر

سارا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:49 ق.ظ

میشه بگید امتحاناتون کی تموم میشه ترم سومی ها از داداشم خبر ندارم امتحان داره زنگ نمیزنه
وبگید هر کدوم چند تا دوست دختر همدانشجویی جور کردین البته اگه به همه تون برسه
بای
منه بیکارو تو این همه سایت خوب اومدم اینجا

شاهو یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:15 ق.ظ

داداش این سارا خانوم پیش کدومتونه پسش بدین. قرارمون این نبود. سارا خانوم خودشو نگران نکنه داداشت با من. احمد مگه گیرت نیارم .

مزاحم دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:59 ب.ظ

من می دونم احمد کجاست و خیلی راحت هم لوش میدم. آی کمک!!!!!! :)) احمد جون جیگرتو!!

انجمن اکراد مهربان دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:11 ب.ظ

ذلیل نشی مرد

خیلی سوسول شده ای
گوش ۴ تاشان را بگیر نوکریته بکنن
۴ تاشانا بفرست فلکه کارگری کنن خرجته بدن
۴ تاشان هم جوراباته بشورن

خودتم روزی ۳ وعده کتکشان بزن
با این کارات آبرومانا بردی

گفتیم بیا بزنیم تو کار قاچاق
اینم عاقبت درس خواندن

احمد دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:49 ب.ظ

بابا از سر این سرباز در آینده دست بردارین
ما که گردنمون از مو باریکتره

قربان قلمیمون برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد