تعویض رمز عبور

با سلام

با توجه به ظهور دوست نمایان کم ظرفیت مجمع عمومی فردوس در جلسه ۵ خرداد  رای به تعویض کلمه عبور وبلاگ داد

دوستان عزیز جهت دریافت کلمه عبور به من ایمیل بزنن

محمد

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام ممد جان.
ایول!به ایمیل من هم بفرست!یادش بخیر اونی که open bookامتحان تاریخ اسلام گرفت!!!!!!!!!!
در این برهه زمانی و اهانت به ترکها!!باید وحدت ملی حفظ بشه!
من هم حمایت میکنم.
بیا یه سری به ما بزن ممد.

امین جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ب.ظ

مملی منم میخوام

نویسنده گمنام شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ق.ظ

شما فردوسیها همتون بی جنبه اید.....نه فقط لرهاتون..... منتظر من باشید.... اهوازیها پسورداشون رو با ترس وارد کنند... فقط همین.....اگه اینبار دستم بیاد این منم که پسورد رو عوض میکنم........ مطمئن باشید ... ها ها ها ها ....کلی باهاتون حال کردم..... میخواستم به جون هم بیفتید... ها ها ها.... سیا یک لر با حاله......بازم منو میبینید.....

جندالله شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:49 ق.ظ

ایول منم خیلی حال کردم.
نویسنده گمنام فقط خدا خدا کن نفهمیم کی هستی وگرنه خشتکتو پرچم می کنیم می زنیم سردر فردوس.

فریاد شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام
اقا جنبه داشته باش
اهوی بی جنبه! اره با توام
در ضمن از حرکت شورای فردوس هم تشکر می کنم
ممد جون واسه منم بفرست ایمیلو گذاشتم.

شاهو شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ب.ظ

ممد جان دیگه پسورد admin نده هرکی خواست بفرستش سراغ من تا بهش user بدم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد