سلام بر دوستان

من علی در خدمت تمام دوستانی هستم که از اینجا دیدن می کنن
اگر سوالی در رابطه با فردوسیها دارید من در خدمتم تا به سوالات شما جواب بدم.
این از شانس شماس که میتونید با یکی از فردوسیها به این سادگی دوست بشید و سوالاتون بپرسید.
من منتظر نظراتتون هستم.
ali_e602000@yahoo.com

فیلم سینمایی



فیلم سینمایی ""French Kiss""
امشب ساعت ۱۰ در محل سمعی بصری انجمن اسلامی

self

به یاد دانشکده نفت آبادان








اول به یاد رستوران دانشکده نفت  آبادان !!

 
self






خوابگاه دانشکده

dormitory



به یاد بوارده





PETROLEUM UNIVERSITY



به یاد خاطرات‌‌ خوب دانشکده نفت آبادان

YAADE AYYAM


و به‌یاد‌ سایت اینترنت  دانشکده نفت آبادان


ABADAN'S COMPUTER SITE




تشکر

من سیامک هستم
از همه دوستانی که به ما حال دادن تشکر می کنم
من به زودی نوشتن مطالبمو شروع میکنم
از همه تون برای جشن فارغ التحصیلی روز دوشنبه صبح ۲۹/۲/۸۱ دعوت میکنم
بچه های دانشگاه نفت دست دوستی به سوی همه باحالای اهوازی دراز میکنند
راستی ایمیل من اینه:
siyamak_m2002@yahoo.com

سلام من علی هستم

یکی از همین دارودسته علافی که تصمیم گرفتیم بشینیم وبلاگ نویسی
د وست داشتم بیشتر بنویسم ولی خوب فعلا در همین حد بسه چون حسش نیست.اینا رو هم از سیامک کپ زدم.
ولی بقیه این کارو نکنن.(لطفآ)